loading...
سایت رسمی گروه شهید همت
خوش آمدید

به وبسایت رسمی گروه شهید همت خوش آمدید

مطالب فرهنگی مذهبی واخبار گروه ومسجد را از طریق این سایت دانلود کنید

فرهادمحسنی بازدید : 0 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

قال الله تعالی:

من طلبنی،وجدنی و من وجدنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقت قتلته.

هرکه مرا طلب کند پیدا کند و هرکه مرا پیداکرد عاشقم می شود و

هرکه عاشق شد عاشقش می شوم و هرکه را عاشقش شدم شهیدش می کنم

و دیه او خودم هستم...

 

 4q8zla1.jpg

 

آرزوی من درک معنای تنها یک حرف ازکلمات این حدیث زیبا است..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    حدیث تصادفی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 99